RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
Hogy működik a vásárlás a Hobbi Falva webáruházban? Hogyan regisztráljak? Hogyan rendeljem meg a termékeket? Hogyan működik a házhoz szállítás? Személyesen is átvehetem a rendelésemet? Hogyan tudom kiegyenlíteni a rendelésem összegét? Hogyan kapok információt a rendelésem alakulásáról?
Megannyi kérdés, melyeket tőlem kérdeztek. Most összegyűjtöttem egy csokorba az összes választ.
Rendelés menete
Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni a Hobbi Falva webáruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
A Kosár tartalmát a "Rendelés leadása" gombra kattintva érheti el, vagy a menüsorban található "Kosár" linkre kattintva. Itt a termékeken kívül a számla végösszegét és a szállítási költséget is láthatja. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel a fizetendő árakra és a mennyiségekre, a mennyiségek a kosárban is igény szerint módosíthatóak, javíthatóak. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és a szállítási költséget.
Válogatni a termékek között regisztráció nélkül is lehet!
A
webáruházban való vásárlásnak
nem előfeltétele a regisztráció.
Dönthet úgy, hogy regisztráció nélkül vásárol, ez esetben
csak a rendelés leadásakor kell megadnia az adatait. Regisztráció
esetén az adatainak megadása után el kell fogadnia az általános
szerződési feltételeket, ezek után kérem, kattintson a
regisztrálok gombra. A regisztráció után Ön kapni fog a
webáruháztól egy aktiváló e-mailt, melyben megtalálható az
aktiváló link. Erre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Ez
után tud rendelést leadni a webáruházban.
A ”rendelés leadása” gombra kattintva 3 lépésben tudja leadni rendelését. Első lépésben ellenőrizze az Ön személyes adatait. Rendelés leadása előtt lehetősége van még módosítani ezeken az adatokon. Második lépésben válassza ki a kívánt fizetési és szállítási módot. Ez alapján a webáruház újra fogja kalkulálni a szállítási költséget.
Ezen a ponton még mindig tud változtatni a vásárolni kívánt mennyiségeken. Harmadik lépésben a rendelés létrejön.
Ezek
után kap a megadott e-mail címére egy automatikus
rendszerüzenetet, melyben a Hobbi Falva webáruház visszaigazolja a
leadott rendelést.
A
megrendelt termékek árának kiegyenlítése előre utalással,
bankkártyás fizetéssel, utánvéttel, vagy személyes átvétel
esetén készpénzzel és bankkártyával is történhet.
Átutalás:
A rendelés leadása után küldött e-mail tartalmazza majd az
összeget, amelyet Önnek a Hobbi Falva részére át kell utalnia a
következő számlaszámra: 10102914-66195800-01005009
Lehetőség van utánvételes fizetésre is, de ennek felára van, mely a vevőt terheli. A szállítási költségek táblázatban feltüntettem az utánvételes fizetés összegét is.
Bankkártyás fizetés: Ha Ön bankkártyás fizetést választ, közvetlenül a rendelés leadása után átirányítjuk a fizető felületre és ott kifizetheti bankkártyával a rendelése ellenértékét. Részletek a Fizetés részben.
A megrendelt termékek árának kiegyenlítése után (ahogy az összeg megérkezik a Hobbi Falva számlájára) feladom a csomagot, és erről Önt is értesítem e-mailen.
Szállítási módok, szállítási feltételek
A csomagok szállítása minden esetben GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-vel történik. Kizárólag csak Magyarországi címre tudunk szállítani! A következő szállítási módozatokra van lehetőség:
Házhoz szállítás (4-5 munkanap)
Az
GLS két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a csomagot.
Foxpost pontra történő szállítás
Az
így címzett küldemény esetén a Foxpost a címzett
mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag
hozzáférhetőségéről, és az átvételi határidőről.
Az
országban működő Foxpost pontokról itt
tájékozódhat:Csomagautomaták
- FOXPOST
Személyes átvétel
Személyes
átvételre van lehetőség Zsámbékon, a Hobbi Falva üzletben
(cím: 2072
Zsámbék, Akadémia utca 1. (COOP üzletház)).
Ebben az esetben nincs
szállítási költség.
A
rendelés átvételére nyitvatartási időben van lehetőség.
Bankkártyás fizetés is lehetséges!
Szállítási költség
A szállítási költség a megrendelt áru értékétől függően a következőképpen alakul:
0 – 9990.- Ft-ig 1490.- Ft
10000 – 19990.- Ft közötti vásárlás esetén 1090.- Ft
20000.- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás INGYENES!
Az
utánvétel díja 250 Ft egységesen.
Foxpost csomagpontra való postázás díja: 1090.- Ft
Amennyiben tudod, hogy a rendelés leadása utáni időszakban, amikor a csomagod kézbesítése várható, nem leszel elérhető a szállítási helyen, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a szállítást késleltetve indítsuk el. Amennyiben ezen okból kifolyólag kétszer kell kiküldenünk számodra a megrendelt árut tartalmazó csomagodat, úgy a dupla postázási költség téged, mint megrendelőt terhel!!!
Fizetés
A megrendelt termékek árának kiegyenlítése előre utalással, bankkártyás fizetéssel, utánvéttel, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával is történhet.
Átutalás: A
rendelés leadása után küldött e-mail tartalmazza majd az
összeget, amelyet Önnek át kell utalnia a következő
számlaszámra: 10102914-66195800-01005009
Amint
a számlára beérkezik az összeg, küldöm a csomagot.
Lehetőség
van utánvételes fizetésre is, de ennek felára van, mely a vevőt
terheli.
A szállítási költségek táblázatban feltüntettem az
utánvételes fizetés összegét is.
Bankkártyás
fizetés:
Webáruházunk részére az OTP Simplepay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Ha Ön bankkártyás fizetést választ, közvetlenül a rendelés leadása után átirányítjuk a fizető felületre.
A rendelés leadása után visszaigazoljuk Önnek a rendelését. Összekészítjük a rendelt termékeket és számlát állítunk ki róla, melyet az adott csomagban talál majd meg.
A fizetés teljesüléséről webáruházunk értesítést kap, és legkésőbb 3-4 munkanapon belül el is küldjük Önnek a rendelt termékeket.
Jó tudni!
Banki átutalás esetén az átutalt összeg pár percen belül a számlánkra kerül
A csomag indítása minden esetben a csomag ellenértékének beérkezése után történik meg! Nem áll módomban a csomagot elindítani a vásárló jelzésére, mely szerint ő az összeget már átutalta.
A csomag feladásáról minden esetben értesítem a vevőt. Kérem, legyenek türelemmel! A napi adminisztratív munka, és a csomagfeladás miatt nem tudom garantálni, hogy a feladást követő fél órában értesítem a vevőt, de ezt mindenképpen megteszem a lehetőségemhez mérten minél előbb.
Kérem, hogy a webáruházban csak az rendeljen, aki a csomag ellenértékét ki is tudja egyenlíteni! Ha a megrendelés után valamiért a csomag ellenértékét nem tudja kiegyenlíteni, és nem kéri a szállítást, kérem, az alapvető illedelmességi szabály alapján küldjön egy e-mailt a megrendelés lemondásáról!