ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Hobbi Falva webáruház
Bevezető
A
vásárlás, kizárólag a vásárlási feltételek elfogadásával
jöhet létre, a vásárlási feltételek akkor is kötelező
érvényűek, ha elfogadását megelőzően nem olvasta el a
vásárlási feltételeket.
A vásárlási feltételeket úgy igyekeztünk kialakítani, hogy azok maximálisan szolgálják a vevői igényeket, érdekeket.
A
webshop működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Hobbi Falva webáruház szolgáltatójának weblapján (https://www.hobbifalva.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. A szerződéskötés nyelve kizárólag magyar.
1.
A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A
szolgáltató neve: Migléczi Annamária e.v.
A
szolgáltató székhelye: 2072
Zsámbék, Csap utca Hrsz 786/7
E-mail
címe: kapcsolat@hobbifalva.hu
Nyilvántartási
száma: 55676757
Adószáma:
56964602-2-33
Telefonszáma:+36
30 718-1976
Bankszámla:10102914-66195800-01005009
Tárhelyszolgáltató neve: Shopmasters-Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató
székhelye: 2200 Monor, Ady Endre u. 24.
Tárhelyszolgáltató
elérhetősége: tárhely (kukac) shopmasters.hu, +36 30 414-7763
2.
ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen
Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös
tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.
törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
(Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2.
A jelen Szabályzat 2022. 07.15. napjától hatályos és
visszavonásig hatályban marad. A Hobbi Falva webáruház
szolgáltatója jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A
módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11
(tizenegy) nappal a webáruházban közzéteszi.
A Felhasználók a webáruház használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a webáruház használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett
webáruházba, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa –
akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak -, a
Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem
jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.
2.4.
A Hobbi Falva webáruház szolgáltatója fenntart magának minden
jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő
tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos
a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének
letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése
a Hobbi Falva webáruház szolgáltatója írásos hozzájárulása
nélkül.
3.
MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE:
3.1.
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A
termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők,
és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön
csomagolási költség nem kerül felszámításra.
3.2.
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék
nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek
adatlapján megjelenített képek a termékről készült valóságos
képek. Nem vállalunk felelősséget azonban a webáruházban,
illetve a Felhasználó böngészőjében megjelenő kép és a
termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt (a
színbeállítások, a kijelző beállítása, minősége miatt).
3.3.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, úgy a Hobbi Falva
webáruház szolgáltatója teljes körűen tájékoztatja
Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.
RENDELÉS MENETE:
A
termék kiválasztása
4.1.
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a
webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre
kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási
szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba”
gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár
tartalmát a "Rendelés leadása" gombra kattintva érheti
el, vagy a menüsorban található "Kosár" linkre
kattintva, itt a termékeken kívül a számla végösszegét és a
szállítási költséget is láthatja. Itt leellenőrizhető a
rendelés helyessége, különös tekintettel a fizetendő árakra és
a mennyiségekre, a mennyiségek a kosárban is igény szerint
módosíthatóak, javíthatóak. A kosár automatikusan kiszámítja
a rendelés végösszegét.
4.2. Ha megfelelő a kosárban elhelyezett termékek mennyisége, a végösszeg ellenőrizve lett, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Rendelés leadása" gombra. Ezután ki kell választani a szállítás és a fizetés módját, majd 3. lépésben a rendelés leadása megtörténik.
Bankkártyával
történő előre fizetés esetén a webshopban lehetőség van az
OTP Simplepay rendszerén keresztül a fizetésre. Ezzel
kapcsolatosan a vevő
tudomásul
veszi,
hogy a (Hobbi
Falva webáruház) Migléczi Annamária e.v., 2072 Zsámbék, Csap
utca Hrsz 786/7, mint
adatkezelő által a www.hobbifalva.hu
(2072
Zsámbék, Akadémia utca 1.)
felhasználói
adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek
az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő
által továbbított adatok köre az alábbi: Mindazon
adatok amelyeket a vevő a kereskedői tevékenység lefolytatása
során átad a kereskedőnek a fizetés lebonyolítása végett, Pl.
Név, Cím, bankkártyaszám…. Az
adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység
jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az
alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff /
"
Dönthet úgy, hogy regisztráció nélkül vásárol, ez esetben csak a rendelés leadásakor kell megadnia az adatait. Regisztráció esetén az adatainak megadása után el kell fogadnia az általános szerződési feltételeket, ezek után kérjük, kattintson a „Regisztrálok” gombra. A regisztráció után Ön kapni fog a webáruháztól egy aktiváló e-mailt, melyben megtalálható az aktiváló link. Erre kattintva aktiválhatja regisztrációját. Ezután tud rendelést leadni a webáruházban.
4.3.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt
jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus
e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Amennyiben e
visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől
számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható
határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül Felhasználóhoz
nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy
szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és
annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve
az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára
hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási
felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben,
mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához
tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Fizetési
feltételek
4.4.
Webáruházunkban előre utalással és utánvéttel lehet fizetni.
Számlázás
4.5.
A vásárlásról minden esetben számlát állítunk ki a vevő
által megadott számlázási címre.
Szállítás
4.6.
A küldemények kézbesítése, szállítása a szállítási
feltételkben látható módokon lehetséges. A
rendelés összegén felül szállítási költséget számolunk fel,
melynek mértéke függ a rendelés összegétől. A szállítási
költség mértékéről tájékozódhat a rendelés és szállítás
menüpontban.
4.7. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
4.8.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és
visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz a
szállítási költségen kívül. A webáruház szolgáltatója a
számlát a csomagba helyezve küldi el. Felhasználó köteles a
csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és
termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén
köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a
csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése
munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
4.9.
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési
folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző
fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
5.
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS:
5.1.
A megrendelések feldolgozása 24 órában belül történik. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is
van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő
lejárta után történik, az azt követő napon kerül
feldolgozásra. A webáruház szolgáltatója minden esetben
elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a
megrendelését.
5.2.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított
általában 48-72 órán belül – amennyiben a termék készleten
van. Egyéb esetben a Szolgáltató pontosan tájékoztatja a
Felhasználót a várható teljesítési időről. Ha Szolgáltató
és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg,
Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott
időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb
a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított
harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
5.3.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért
nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll
rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul
tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget
haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti
szerződésszegése egyéb következményei alól.
5.4.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai
ismertetők, leírások a beszállítók, vagy rajta kívül álló
okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása
miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő
egyeztetést követően kerülhet sor!
6.
ELÁLLÁS JOGA:
6.1.
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének,
továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez
vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat
a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen
tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig
gyakorolni az elállási jogát.
6.2.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól
számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy
az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a
terméket átveszi.
6.3.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell
viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
6.4.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék
visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli,
Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű
használatból adódó anyagi kár megtérítését.
6.5.
Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre
gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék
esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
6.6.
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
6.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.
6.8.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott
fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha
Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából
kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.9.
Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül,
de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés
Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14
napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.
6.10.
Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak
letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
6.11.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen
költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség
viselését.
6.12.
Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban
bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához
szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
6.13.
A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg
vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem
szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő
közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
6.14.
Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak
jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén
írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy
telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a
postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő
jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai
úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként,
csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt
terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével
juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.
6.15.
Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű
használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából
eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék
visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó
által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a
termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
6.16.
Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a
jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
6.17.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan
személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körében jár e.
7.
Jótállás, szavatosság:
Kellékszavatosság
7.1.
Milyen
esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági
jogával?
Felhasználó
a webáruházat üzemeltető hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet
a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
7.2.
Milyen
jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye
alapján?
Felhasználó
– választása szerint – az alábbi kellékszavatossági
igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve,
ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha
a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette,
úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását
vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső
esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt
volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
7.3.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó
kellékszavatossági igényét?
Felhasználó
köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem
később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon
belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a
szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
7.4.
Kivel
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó
a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági
igényét.
7.5.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai
érvényesítésének?
A
teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági
igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a
szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már
Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által
felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
7.6.
Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági
jogával?
Ingó
dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása
szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet.
7.7.
Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye
alapján?
Termékszavatossági
igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását
vagy kicserélését kérheti.
7.8.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A
termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor
hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem
rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
7.9.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba
hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E
határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
7.10.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak
kell bizonyítania.
7.11.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
-
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve
hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A
gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot
bizonyítania.
Felhívom
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
gyártóval szemben érvényesítheti.
8.
A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS:
8.1.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek
megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára
nem térhet el.
8.2.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása
(számlával, vagy akár csak nyugtával).
8.3.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy
jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
8.4.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a
fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
8.5.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási
igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén
az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás
lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon
köteles értesíteni a fogyasztót.
8.6.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított
három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság
kérésére bemutatni.
8.7.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy
kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
9.
VEGYES RENDELKEZÉSEK:
9.1.
A Hobbi Falva webáruház szolgáltatója kötelezettsége
teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek
jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy,
mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
9.2.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná
vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek
érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem
érinti.
9.3.
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem
gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott
jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás
csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén
érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik
szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy
kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a
későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú
betartásához.
9.4.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton
próbálják rendezni.
10.
PANASZKEZELÉS RENDJE:
10.1.
Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő
minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett
teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza
van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy
panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
10.2.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség
szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért
egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak
egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz
azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról
jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja
a vásárlónak.
10.3.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban
megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A
válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző
hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) rendezése érdekében a vásárló kezdeményezheti békéltető testület eljárását. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése. A fogyasztó az eljárást megindíthatja a saját lakóhelye vagy a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület előtt.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240
Telefon/Fax: +36 1 269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy vitarendezési platformot, melyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat a vásárlók ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.
Az online vitarendezési platform a következő linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/
10.4.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459-4800
Faxszám: +36 1 210-4677
E-mail: nfh@nfh.hu
11.
SZERZŐI JOGOK:
11.1.
Miután a Hobbi Falva, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül,
tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely
részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz
történő közvetítése, más módon való felhasználása,
elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a
webáruház szolgáltatója írásos hozzájárulása nélkül.
11.2.
A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni
írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való
hivatkozással lehet.
11.3.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának
valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos
domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
11.4.
Tilos a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja
vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak
tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan
alkalmazás használata, amellyel a weboldalon vagy azok bármely
része módosítható vagy indexelhető.
12.
ADATVÉDELEM
A
webáruház adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő
oldalon: https://www.hobbifalva.hu/adatvedelem
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.
Altalános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók
tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek,
megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az
Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a
rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve)
illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost
semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó
tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor
vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok
biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik
és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek
önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő
felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!